Každá reklamace se počítá

Nákupy



V dnešní době už se nerozlišuje špatná a dobrá reklama, ale pouze reklama. Každý den vidíte v televizi nebo na internetu hromadu nesmyslných reklam, u kterých si říkáte, jak to vůbec mohl někdo natočit natož vydat. Ovšem takové reklamy jsou ty nejlepší reklamy vůbec. Dnešní doba je zvrácená a lidé pro sledovanost udělají cokoliv, a tak by měla vypadat i vaše reklama. Udělejte jí srandovní, s nadsázkou a možná až blbou, ať si jí lidé všimnou. Právě o takové reklamě si lidé vykládají, že ji někde viděli. Pokud uděláte reklamu, která je nudná, tak si jí nikdo nevšimne a je zkrátka k ničemu.

led reklama

Ideální reklama je nyní led reklama a cena vás také potěší. Jedná se o moderní reklamu, která dokáže zaujmout už samotným vzhledem. Teď bude na vás, dosadit do reklamy to, čím chcete oslovit své zákazníky. Může to být vtipný slogan, který bude lákat na ledovou kávu k vám do kavárny nebo třeba akce na nějaké pití. Ať to bude cokoliv, tak věřte, že s led reklamou to bude mít význam. Dalším faktem je, že nejlepší reklama, je reklama zdarma. Zkuste se tedy domluvit s nějakým podnikem, který je třeba 200 metrů od vás na spolupráci. Dejte mu ceduli, na které si dáte nápis že za 200 metrů máte kavárnu, a naopak podnik se kterým se domluvíte bude mít ceduli u vás.

led reklama

Při každém otevření tak může podnik nalákat zákazníky vám, a naopak vy jemu. Zkrátka se jedná o spolupráci, která vás nebude stát peníze, ale jen minimální práci obou podniků. Čím více ukazatelů po městě budete mít, tím vyšší je šance, že se lidé zastaví právě u vás. Zkuste si sednout se zaměstnanci a vymyslet reklamu nebo slogan, která dokáže zaujmout. Poté udělejte reklamy, poutače a prosaďte se na dnešním trhu. Je to čistě jen na vás, kolik energie chcete do reklamy dát. Věřte, že právě snaha se v tomto případě určitě vyplatí a přinese zasloužené ovoce.